Proteine din alimente la care nu te-ai fi gândit

Miglale, nuci, alune și semințe

Miglale, nuci, alune și semințe

Știm că proteinele necesare organismului se iau din carne, însă puțini sunt cei care știu că există alimente care îți oferă același număr de proteine pentru a avea o dietă echilibrată.

Miglalele, fisticul, nucile, alunele și semințele au în compoziția lor proteine, dar și grăsimi mononesaturate, fiind foarte sățioase. Acestea înlocuiesc cu ușurință consumul de carne, ajutând chiar la scăderea în greutate. Un studiu a arătat că persoanele care au consumat 70 de migdale pe zi, au pierdut 18 % din greutatea corporală.

Migdalele și fisticul au aproximativ 5-7 g de proteine la 28,4 g produs; nucile de macadamia și alunele au 2-3 g proteine la 28,4 g produs.

Lauren Schmitt, fondatoarea Healthy Eating & Training, spune că o femeie cu o greutate medie de 68 de kg are nevoie de 60-100g de proteine pe zi. Aceasta recomandă consumul de proteine în cantități mici pe timpul unei zile, în locul consumului de proteine la o singură masă. Astfel, nivelul de zahăr din sânge va scădea, precum și senzația de foame. Migdalele , alunele și nucile pot fi asezonate cu cereale, salate și fructe.

 Monica Tărăboi 

monica.taraboi@addinfo.ro

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.