Ce alimente consumăm când mergem la sală?

Antrenament

Antrenament

Ei bine, poate că unii dintre noi ne dorim cu ardoare să slăbim, iar în momentul în care decidem să mergem la sală apar unele probleme. Spre exemplu, masa de după sală…
Medicul nutriționist la centrul de Nutriție Superfit din București, Damian Șerban, ne învață cum să evităm aceste greșeli care pot fi dezastruoase.
El susține că ideal ar fi să evităm consumul alimentelor imediat după terminarea antrenamentelor, pentru cel puțin 30 de minute. În schimb, putem să ne hidratăm.

Masa variază în funcție de tipul de sport. Cei care vor să pună masă musculară și se antrenează cu greutăți, ar trebui să consume un concentrat proteic, care intră rapid în sânge, ajunge în mușchi și oferă baza dezvoltării. Dacă nu doriți să apelați la suplimente, puteți alege să consumați orez cu pui sau ciuperci, piept de curcan și o salată. Însă atenție, depinde foarte mult și de momentul zilei. Fie că vreți să slăbiți sau să creșteți în masă musculară, este bine să nu mâncați foarte tarziu.

Dacă antrenamentul are loc dimineața, puteți opta pentru un baton proteic. Dacă antrenamentul are loc la prânz, atunci putem să consumăm o masă mai bogată. Iar în cazul antrenamentului de seară puteți consuma un concentrat proteic cu lapte sau iaurt.
Pentru a vă asigura că procesul de creștere în masă musculară decurge perfect, trebuie să consumați atât o sursă de proteină la aceeași masă, cât și o sursă de carbohidrați, unde se adaugă salatele și fructele.

Iar pentru cei care practică antrenamentele cardio, pentru a regla nivelul de glucoză din sânge, este bine să se consume alimente pe bază de carbohidrați. Dacă nu este vorba despre o persoană cu probleme cu greutatea, poate consuma paste, salate, lactate sau fructe. Carbohidrații îi găsim în fructe, legume, cereale, mai puțin în alimentele de origine animală. Acestea conțin proteine.

Emanuela Viziteu

emanuela.viziteu@addinfo.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.